Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 grudnia 2016

Wróciłam!

   Witam z powrotem!

   Lisette wróciła na bloggera! Na jak długo? - zobaczymy. Mam pomysł na nowego bloga. Będę zamieszczać tu mniej opowiadań, a nieco więcej będę pisać co u mnie słychać, poruszać różne ciekawe tematy takie jak aborcja (oklepane, ale why not?), czy inne tematy, o których często słyszymy, a które wiecznie wzbudzają kontrowersje i są tematami wielu dyskusji.
   Mimo wszystko nie martwcie się, opowiadań na pewno nie porzucę! ;)
   Oprócz tego zamierzam regularnie dodawać posty (a przynajmniej się postaram), a nie tak jak na poprzednim blogu :')
  

Czemu zmieniam bloga?
Bo sama się zmieniłam. Tamta nazwa już jakoś mi nie odpowiada, ani styl prowadzenia bloga też. Oprócz tego przeniosłam się z pisaniem na Wattpada. Jednak jak wspominałam - opowiadania nadal będą pojawiały się od czasu do czasu.

Czy usunę poprzedniego?
LOL, nope. Link do mojej głowy nadal będzie w internecie, będzie można go czytać, komentować, itd. Po prostu nie będę już go aktualizowała.

   To tyle na ten moment.
              Do zobaczenia! ^^

1 komentarz:

  1. Hej!
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, reklamę bloga i grafikę? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie” – www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o naszych artystach nadal trwa, a osoby lubiące pisać - doskonalą swe pióro!
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za spam, ale wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń